4X4 padangos ekstremaliomis sąlygomis


All-terrain„All-Terrain“ padangos – tai pusiausvyra tarp „Mud-terrain“ padangoms būdingo didelio pravažumo ir „plento“ padangų valdymo. ![]() ![]() Protektoriaus blokų dydis ir tarpai tarp jų subalansuoti taip, kad geras rezultatas būtų užtikrintas bet kokiomis aplinkybėmis. Patys blokai yra masyvesni negu „Highway-Terrain“ padangų, bet ne tokie milžiniški kaip M/T. Esminis privalumas – mažas pasipriešinimas, taip pat triukšmo lygis nėra toks didelis, koks yra būdingas „purvo padangoms“. | Mud-terrain„Mud-terrain“, arba „purvo padangos“, sukurtos specialiai važinėti bekelės sąlygomis.
| BiasNors dauguma šiuolaikinių keleivinių automobilių padangos yra radialinės, taip pat siūlomos bias, arba žemo slėgio padangos. ![]() ![]() Jos yra patvaresnės, ypač šoninė dalis, ir pritaikytos važinėti tikromis bekelės sąlygomis. Geresnis sukibimas ir sklandesnis važiavimas gali būti pasiektas, sumažinus padangose spaudimą. Jei važiuojant plentu normalus spaudimas yra apie 40 PSI (2,7 bar), tai nelygiais ir akmenuotais keliais ~30 PSI (2 bar), o važiuojant bekele – 15–20 PSI (1–1,3 bar). Uždėjus „bedlokus“, spaudimą galima sumažinti net iki 10 PSI (0,6 bar). |

