4X4 PADANGOS

Atsidūrę vidury laukų, trokštate, kad Jūsų automobilio padangos būtų patvarios ir patikimos. Kad jos galėtų Jus ištraukti iš bet kokio miško ar purvyno, kirsti intensyvios tėkmės upę ir užvažiuoti stačiu skardžio pakraščiu.

4X4 padangos ekstremaliomis sąlygomis


Mūsų 4X4 padangos skirtos tiems, kuriems kasdien reikia patekti į sunkiai pasiekiamas vietas bei vykti sunkiai pravažiuojamu keliu ar bekele. Aštrių emocijų ir nuotykių mėgėjams, kuriems džiaugsmą kelia, jei įvažiuojama į gilesnį griovį arba miškų išvažinėtas vėžes. Jos tinka žvejams, medžiotojams, ūkininkams, neprijaukintos gamtos vaizdų mėgėjams ir visiems kitiems, kurie nebijo išbandyti savęs ir savo automobilio galimybių ekstremaliomis sąlygomis.


All-terrain


„All-Terrain“ padangos – tai pusiausvyra tarp „Mud-terrain“ padangoms būdingo didelio pravažumo ir „plento“ padangų valdymo.

Protektoriaus blokų dydis ir tarpai tarp jų subalansuoti taip, kad geras rezultatas būtų užtikrintas bet kokiomis aplinkybėmis.
Patys blokai yra masyvesni negu „Highway-Terrain“ padangų, bet ne tokie milžiniški kaip M/T. Esminis privalumas – mažas pasipriešinimas, taip pat triukšmo lygis nėra toks didelis, koks yra būdingas „purvo padangoms“.

Mud-terrain


„Mud-terrain“, arba „purvo padangos“, sukurtos specialiai važinėti bekelės sąlygomis. 

Tai agresyviausios iš visureigiams skirtų radialinių padangų, kurioms būdingi dideli, grubūs protektorius blokai ir platūs tarpai tarp jų. Taip pasiekiama išskirtinė kokybė bekelės sąlygomis, kadangi padangos gali efektyviau „įsikasti“ į paviršių, o kontaktiniam paviršiui daromas maksimalus spaudimas. Tuo pačiu metu, padangai besisukant, tokia konstrukcija padeda išsivalyti nuo purvo, šiukšlių, akmenų ir žvyro.

Bias


Nors dauguma šiuolaikinių keleivinių automobilių padangos yra radialinės, taip pat siūlomos bias, arba žemo slėgio padangos.

Jos yra patvaresnės, ypač šoninė dalis, ir pritaikytos važinėti tikromis bekelės sąlygomis. Geresnis sukibimas ir sklandesnis važiavimas gali būti pasiektas, sumažinus padangose spaudimą. Jei važiuojant plentu normalus spaudimas yra apie 40 PSI (2,7 bar), tai nelygiais ir akmenuotais keliais ~30 PSI (2 bar), o važiuojant bekele – 15–20 PSI (1–1,3 bar). Uždėjus „bedlokus“, spaudimą galima sumažinti net iki 10 PSI (0,6 bar).