Krovininių automobilių ir autobusų padangų klasifikavimas
Klasifikacija pagal ašį
Skiriamos vairo ašies padangos (išskyrus komunalinio ūkio transporto priemonių), varomosios ašies padangos, priekabos ir puspriekabės ašies padangos ir universalios padangos, tinkamos visoms ašims.
Klasifikacija pagal važiavimo aplinkybes
Be abejonių, daug reiškia aplinkybės, kuriomis numatyta padangas eksploatuoti. Pavyzdžiui, miesto autobusai arba krovininiai automobiliai dažnai stabdomi ir vėl pradedama važiuoti, o, pavyzdžiui, darbui karjere svarbiau padangų atsparumas mechaniniams pažeidimams.
- Regioninio transporto priemonių padangos
- Magistralių transporto priemonių padangos
- Miesto transporto priemonių padangos
- Bekelės visureigių padangos
- Žieminės padangos
Reikšmingas degalų taupymas
Sutaupykite iki 60 % degalų!
Varomoji ir priekabos ašis sunaudoja daugiau kaip 85 % visos vilkiko traukiamosios jėgos. 35–60 % degalų sunaudojama dėl riedėjimo pasipriešinimo. Šis procentas skirtingas ir priklauso nuo to, kaip bus eksploatuojamos padangos bei jų skaičiaus – vilkikui su puspriekabe arba priekaba pasirinktų padangų poveikis degalų sąnaudoms gali būti žymus.
Krovininių automobilių padangų protektoriaus gilinimas
Kaip atskirti radialinės ir diagonalinės struktūros padangas?
Kaip atskirti radialinės ir diagonalinės struktūros padangas?
Radialinė padangos struktūra – tokia, kurioje kordo sluoksniai išdėstyti 90° protektoriaus centro linijai. Diagonalinė padangos struktūra – tokia, kurioje sluoksniai išdėstyti 45-55° vienas kito atžvilgiu. Išoriškai padangas galima atskirti tik pagal skirtingą ženklinimą: radialinės žymimos „R“, o diagonalinės – įžambiu brūkšniu (/).
Reikalavimai vykstant į Skandinavijos šalis žiemą
Skandinavijoje krovininiai automobiliai ir autobusai žiemą turi būti su žieminėmis padangomis, kurioms nustatytas minimalus protektoriaus gylis, padangos turi būti M+S arba 3PMSF. Tačiau reikalavimai skirtingose šalyse yra skirtingi.