Krovininių automobilių padangos

Platus krovininių automobilių, autobusų, priekabų ir puspriekabių padangų pasirinkimas už patrauklią kainą

Krovininių automobilių ir autobusų padangų klasifikavimas

Rinkdamiesi krovininių automobilių ir autobusų padangas, pirmiausia atsižvelkite į du pagrindinius dalykus: aplinkybes, kuriomis ruošiamasi padangas naudoti, ir ant kurios transporto priemonės ašies jos bus montuojamos. Padangos, numatytos skirtingoms reikmėms, pasižymi skirtingais ypatumais, skirtingai pagamintos – tinkamas jų pasirinkimas turės įtakos jų naudojimo laikui ir efektyvumui tam tikromis aplinkybėmis.

Klasifikacija pagal ašį

Skiriamos vairo ašies padangos (išskyrus komunalinio ūkio transporto priemonių), varomosios ašies padangos, priekabos ir puspriekabės ašies padangos ir universalios padangos, tinkamos visoms ašims.


Klasifikacija pagal važiavimo aplinkybes

Be abejonių, daug reiškia aplinkybės, kuriomis numatyta padangas eksploatuoti. Pavyzdžiui, miesto autobusai arba krovininiai automobiliai dažnai stabdomi ir vėl pradedama važiuoti, o, pavyzdžiui, darbui karjere svarbiau padangų atsparumas mechaniniams pažeidimams.

  • Regioninio transporto priemonių padangos
  • Magistralių transporto priemonių padangos
  • Miesto transporto priemonių padangos
  • Bekelės visureigių padangos
  • Žieminės padangos

Reikšmingas degalų taupymas

Renkantis padangas automobilių parkui, degalų sunaudojimo efektyvumas yra neabejotinai svarbus aspektas, nes taupomos lėšos. Ypač tai svarbu tuo metu, kai dyzeliniai degalai pabrangsta.

Sutaupykite iki 60 % degalų!

Varomoji ir priekabos ašis sunaudoja daugiau kaip 85 % visos vilkiko traukiamosios jėgos. 35–60 % degalų sunaudojama dėl riedėjimo pasipriešinimo. Šis procentas skirtingas ir priklauso nuo to, kaip bus eksploatuojamos padangos bei jų skaičiaus – vilkikui su puspriekabe arba priekaba pasirinktų padangų poveikis degalų sąnaudoms gali būti žymus.


Krovininių automobilių padangų protektoriaus gilinimas

Visų Padangos1.lt siūlomų naujų krovininių automobilių padangų protektorius yra gilinamas. Dėl šios procedūros padangas galima naudoti daugiau kartų, todėl sumažėja išlaidų. Tiksli informacija apie procedūrą (kiek gilinti, kokio pločio turėtų būti ašmenys, kurių padangų protektorius galima gilinti) pateikta atitinkamo gamintojo interneto svetainėje.

Kaip atskirti radialinės ir diagonalinės struktūros padangas?

Kaip atskirti radialinės ir diagonalinės struktūros padangas? Radialinė padangos struktūra – tokia, kurioje kordo sluoksniai išdėstyti 90° protektoriaus centro linijai. Diagonalinė padangos struktūra – tokia, kurioje sluoksniai išdėstyti 45-55° vienas kito atžvilgiu. Išoriškai padangas galima atskirti tik pagal skirtingą ženklinimą: radialinės žymimos „R“, o diagonalinės – įžambiu brūkšniu (/).


Reikalavimai vykstant į Skandinavijos šalis žiemą

Skandinavijoje krovininiai automobiliai ir autobusai žiemą turi būti su žieminėmis padangomis, kurioms nustatytas minimalus protektoriaus gylis, padangos turi būti M+S arba 3PMSF. Tačiau reikalavimai skirtingose šalyse yra skirtingi.

...