MŪSŲ
SPORTINIŲ PADANGŲ ASORTIMENTAS
GREITKELIŲ PADANGOS![]()
|
GREITKELIŲ PADANGO![]()
|
SPORTINIAM VAŽIAVIMUI![]()
|
![]() |
RALIO – KROSO PADANGOS![]()
|
GREITKELIŲ SPORTINĖS PADANGOS
RACING SLICK SPORTINĖS PADANGOSSportinės padangos, skirtos tik automobilių sportui. Šios padangos
naudojamos tik specialiai pritaikytam keliui – trasai. Šioms padangoms yra
puikios sukibimo savybės ant sauso kelio, bet ant šlapio kelio paviršiaus šios
padangos slys. Slick sportines padangas draudžiama naudoti viešuose keliuose. Slick padangose nėra protektoriuje išpjautų
linijų. |
SEMI SLICK SPORTINĖS PADANGOSŠios sportinės padangos yra skirtos aukšto našumo
standartiniams automobiliams arba autosporte, kur slikai nėra naudojami. Šios sportinės padangos atitinka
savo parametrus ir skirtos naudojimui kiekvienai dienai. Padangos turi ypatingą
gumos sudėtį ir nedidelius protektoriaus prorėžius, kurie daugiausiai tarnauja
vandens išstūmimui ant šlapio kelio paviršiaus. |
RACING RAIN SPORTINĖS PADANGOSSportinės padangos, skirtos tik automobilių sportui
šlapiomis oro sąlygomis, specialiai pritaikytiems keliams – trasai. Rain Slick
sportines padangas yra draudžiama naudoti viešuose keliuose. Joms yra
protektoriaus blokai, kurie leidžiai sėkmingai išstūmti vandenį iš padangos
kontaktinio paviršiaus. |
KAIP PASIRINKTI SPORTINES PADANGAS?
Pritaikymas ir dydis
![]() ![]() | Renkantis
sportines padangas svarbu užduoti sekančius klausimus:
1. Kokiam sporto tipui ir kokiu tikslu bus
naudojamos? |
Nudilimas
![]() ![]() |
Treadwear yra žymėjimas, nurodantis sportinės padangos
santykinį nusidėvėjimą. Kuo didesnis numeris, tuo ilgesnis laikotarpis
reikalingas, kad protektorius nudiltų. Pagal koncepciją – kuo aukštesnis yra treadwear įvertinimas, tuo yra ilgesnis padangų tarnavimo laikas. Yra nustatyta, kad sportinės padangos su įvertinimu "600" treadwear tarnaus du kartus ilgiau nei sportinės padangos su reitingu "300" ir reikėtų tris kartus daugiau po "200" su nominalia padangų rida. |
Klauskite specialistų!
![]() ![]() |
Tačiau
faktiškas treadwear našumas gali žymiai skirtis, priklausomai nuo
sportinės padangos naudojimo intensyvumo, važiavimo įpročių, aptarnavimo
praktikos, oro slėgio sportinėse padangose ir klimato sąlygų. Svarbu, kad padangoms su didesniu treadwear
indeksu yra minkštesnė sudėtis, užtikrinanti efektyvesnį sukibimą. Siūlomame asortimente padangų treadwear skaičius gali skirtis, todėl dėl tikslesnės informacijos prašome klausti pardavimo atstovų! |
NB! Sportinės padangos, ant kurių šono nepavaizduotas E žymėjimas(E mark), nėra skirtas važiuoti viešaisiais keliais.
PADANGŲ ŽYMĖJIMAI
1. Padangų plotis. Sportinės padangos plotis milimetrais, nuo vieno iki šono. Ši padanga yra 165 mm pločio.
2. Padangų aukščio koeficientas – aukščio ir pločio santykis. Padangos žymėjimas „65” reiškia, kad padangos aukštis sudaro 65% padangos pločio.
3. Sportinių padangų skersmuo. Ratlankio aukštis coliais nuo vieno iki kito krašto. Šios padangos skersmuo yra 13 colių.
4. Apkrovos indeksas. Nurodo maksimalų krūvį, kurį išlaiko padanga su tinkamu oro slėgiu.
5. Greičio koeficientas. Nurodo maksimalų konkrečių padangų darbinį greitį. Pavyzdžiui, T – iki 190km/h.
6. Padangos konstrukcija. Pateikia informaciją apie struktūrą. “R” žymi radialinę padangą, tuo pačiu nurodydama, kad padangos karkasą sudaro kordų armatūra. Šie kordai yra audinių sluoksniai, sudarantys padangos karkasą ir einantys išilgai nuo vieno krašto iki kito. “B” žymi diagonalią padangą, tuo nurodydami, kad sportinės padangos karkase esantys kordo sluoksniai išdėstyti diagonaliai nuo vieno krašto iki kito ir norint konstrukciją sustiprinti išdėstyti skersai vienas kitam.
7. XL ir RF – sustiprinta padanga, skirta didelėms apkrovoms.
8. Gamintojo šalis. Nurodo,
kurioje šalyje pagaminta padanga. Šios padangos kilmės šalis yra
Anglija.
9. UTQG (Uniform Tire Quality Grading). UTQG – žymi Jungtinių Valstijų Transporto Departamento (DOT) sukurtą kokybės vertinimo sistemą. JAV federalinės struktūros nurodo gamintojams keleivinių automobilių padangas vertinti pagal 3 reikalavimus: protektoriaus nudilimą, trauką ir atsparumą temperatūrai. Protektoriaus nudilimas - šis vertinimas matuoja padangos nudilimo koeficientą, kuris bus tikrinimas kontroliuojamomis sąlygomis. Standartinis rodiklis bus ties žyme 100. Padangai su žymėjimu 200 – rida bus tiesiogiai du kartus didesnė nei tos, kurios žymė yra 100. Daugiau kaip 100 – puiku, 100 – gerai, mažiau kaip 100 - prastai*.
10. DOT – žymi sportinės riepos atitikimą visiems standartams, kuriuos yra sudaręs JAV Transporto departamentas (Department of Transportation).
11. Padangos protektoriaus nusidėvėjimo indikatorius. Jei padangos protektorius yra nudilęs iki šio indikatoriaus, tą padangą būtina keisti.
12. Gamintojo kodas: gamykla; padangos dydžiai.
13. Pagaminimo data (savaitė/metai). Šios padangos pagaminimo data yra 1993 m. 34 savaitė, nes užrašytas skaičius 343. Jei ši padanga yra pagaminta po 2000 metų, tada metai bus pažymėti dviem simboliais. Pavyzdžiui, 3403 = 2003 metų 34 savaitė.
14. Papildomas žymėjimas. Šiuo atveju M&S. Jo reikšmė (Mud+Snow – purvas+ sniegas), simboliai M+S arba MS. Padangos su žymėjimu M&S yra su padidinto laidumo ypatybėmis, bet jokiu būdu ne universalios padangos. Universalios padangos žymimos užrašu „AW” (Any weather – bet koks oras) arba su užrašu „AS” (All seasons – visi sezonai). Simboliais gali būti tokie žymėjimai: Saulė – vasarinės padangos, skėtis – vasarinės lietaus padangos, sniegas – žieminės padangos.
15. „ECE” ženklas pažymėtas tik raide „E” ant padangos, kuris reiškia, kad gaminys atitinka ECE- R30 Europos standartą.
16. Bekamerinių padangų ženklas.
17. Papildoma informacija apie padangos konstrukciją (kiek plieno kordų sluoksnių ar neilono tipo padangos karkasų yra).
18. Markė arba prekių ženklas.
19. Pavadinimas, produkto modelis.
20. Maksimaliai leidžiama apkrova ir
oro slėgis.
*Protektoriaus dilimo įvertinimas galioja tik lyginant su gamintojo produktų linija. Jo negalima naudoti lyginant su kitų gamintojų produktais. Našumo rezultatai parodo padangos stabdymo galimybes ant šlapio kelio paviršiaus. Vertinimas grindžiamas rezultatais, stabdant ant šlapio kelio paviršiaus tiesia kryptimi. Jis neįvertina gebėjimo važiuoti posūkiuose. Temperatūros vertinimas nurodo padangos atsparumą šilumos įtakai. A — puiku, B — gerai, C — vidutiniškai. Pastaba: teisės aktai reikalauja, kad visos padangos turi atitikti bent minimalus vertinimo C reikalavimus.
