MICHELIN

MICHELIN X-ICE NORTH 4

  • Žieminės
  • Premium klasė
12+
104.00 €/vnt.
Užsisakyk ar klausk telefonu +370 52 329 006
Nemokamas pristatymas: 1-2 d.d.
Prekių ženklas MICHELIN
Protektorius
Sezoniškumas
Padangos tipas
Transporto tipas
Kitos savybės
Padangos amžius
Padangos būklė
Produkto klasė

Nr. 1 stabdymas ant ledo, kaip mašina yra nauja ir nuvažiavus 10 000 km

  • Net 3,7 metrų trumpesnis stabdymo kelias ant ledo su nauja mašina.(1)
  • Net 4,8 metrais trumpesnis stabdymo kelias ant ledo, nuvažiavus 10 000 km. (2)

Nr. 1 valdymas ant ledo MICHELIN X-ICE NORTH4 aplenkė konkurentus vidutiniškai 3.2 sekundėmis, parodydamas puikų valdymą ant ledo.(3)

Komfortas ir puikus važiavimas

  • Triukšmo ir komforto optimali kombinacija važiuojant asfaltuotais keliais (remiantis subjektyviais ir objektyviais triukšmo testavimais).(4)
  • Puikus stabdymas ir greitėjimas ant snieguoto kelio paviršiaus. (5)

Net 19 % mažesnis degalų sunaudojimas Lyginant su ankstesniu modeliu, pasipriešinimas ridai yra sumažintas net 19 %. Buvo remiantis vidiniais tyrimais, kuriuos atliko Michelin Ladoux technologijų centre (Clermont-Ferrand) laikotarpyje nuo 2016 metų rugpjūčio iki 2017 metų lapkričio mėnesio su 205/55R16 X-Ice North 3 ir 205/55R16 X-Ice North 4.


(1) Vidutiniškai, palyginti su konkurentais, stabdymo testuose ant ledo (nuo 30 iki 5 km/h) ir greitinant bandymuose ant ledo (nuo 5 iki 30 km/h), kuriuos pagal Michelin užsakymą atliko TEST WORLD Product Service laikotarpyje nuo 2017 metų gruodžio iki 2018 metų sausio su dydžiu 205/55 R16 91V, su automobiliu VW Golf 7, buvo lyginamos MICHELIN X-Ice North 4 su konkurentų padangomis - BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic ir PIRELLI Ice Zero. Bandymai buvo atliekami prie trijų temperatūrų (-12 C, -10 C ir -4 C).

(2) Vidutiniškai, palyginti su konkurentais, stabdymo testuose ant ledo (nuo 30 iki 5 km/h), kuriuos, pagal Michelin prašymą atliko TEST WORLD Product Service 2018 metų sausį su 205/55 R16 91V dydžiu, su automobiliu VW Golf 7, buvo lyginamos MICHELIN X-Ice North 4 su konkurentų padangomis - BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic ir PIRELLI Ice Zero. Bandymai atlikti prie dviejų oro temperatūrų (-15 C ir -8 C). 10 000 km nuvažiuoti Suomijos šiaurės keliais.

(3) TEST WORLD Product Service atlikti bandymai valdymui ant ledo (pagal Michelin užsakymą) laikotarpyje nuo 2017 m. gruodžio iki 2018 m. sausio, su dydžiu 205/55 R16 91V ir automobiliu VW Golf 7, lygindamas MICHELIN X-Ice North 4 su konkurencingomis padangomis BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, NOKIAN Hakkappeliitta 9 ir PIRELLI Ice Zero. Testavimai atlikti prie 2 temperatūrų ( -11 C ir - 4 C), rezultatai matuojami 1000 m ledo trasoje.

(4) Subjektyvus triukšmo ir objektyvus triukšmo bandymas ant juodo asfalto kelių, kuriuos atliko TÜV Vokietijoje pagal Michelin užsakymą 2018 metų sausį su dydžiu 205/55 R16 91V, automobiliu VW Golf VII 1.5 TSI, lygindami MICHELIN X-Ice North 4 su konkurentėmis BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, NOKIAN Hakkappeliitta 9 ir PIRELLI Ice Zero. Matuojama pagal tris greičio rodiklius (50 - 80 - 110 km/h).

(5) Daugiausiai stabdymo testas ant sniego (nuo 30 iki 5 km/h) ir greitinimo ant ledo (nuo 5 iki 30 km/h), kuriuos pagal Michelin užsakymą atliko TEST WORLD Product Service, laikotarpyje nuo 2017 metų gruodžio iki 2018 metų sausio, su dydžiu 205/55 R16 91V, su automobiliu VW Golf 7, lygindami MICHELIN X-Ice North 4 su konkurentais BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic ir PIRELLI Ice Zero. Testavimas atliktas prie dveijų temperatūrų (-10 C ir -15 C).