Atgal į naujienų sąrašą

“Test World” vykdo vasarinių padangų testavimą 225/45 R17 dydžio.

“Test World” vykdo vasarinių padangų testavimą 225/45 R17 dydžio.

“TestWorld” yra testavimo ekspertų organizacija, esanti Suomijoje. Įmonė atlieka tiek vasarinių, tiek žieminių padangų testus ir uždarose trasose, ir lauke.

Naujausias TestWorld testavimas, kuriame dalyvavo 16 skirtingų kainų kategorijų padangos

Daugelyje šalių didžiausi automobilių žurnalai ir organizacijos atlieka savo padangų bandymus ir vienas nuo jų – Suomijos “TestWorld”, kuris savo naujausią testavimą atliko trasoje prie Johanesburgo (Pietų Afrikoje). Iš esmės Suomijos įmonė atlieka įvairių tipų testavimus visus metus, naudodama specialiai pastatytas trasas, kuriose vasaros metu galima sukurti žiemos sąlygas. Šiomis paslaugomis naudojasi dauguma gamintojų, nes patyrusių inžinierių grupės vertina tiek padangas, tiek transporto priemones ir suteikia sertifikatus bei pateikia vertinimus. 

Naujausiame teste dalyvavo šių modelių padangos:

Modelis Vieta

Michelin Pilot Sport 4 1. vieta

Nokian Hakka Black 2. vieta

Falken Azenis FK510 3. vieta

Continental Premium Contact 6 4. vieta

Bridgestone Turanza T005 5. vieta

Vredestein Ultrac Vorti 6. vieta

Hankook Ventus S1 Evo2 K117 7. vieta

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 8. vieta

Dunlop Sport Maxx RT2 8. vieta

Kumho Ecsta PS71 8. vieta

Pirelli Cinturato P7 11. vieta

Cooper Zeon CS8 12. vieta

Yokohama ADVAN Sport V105 13. vieta

Nankang AS-2+ 14. vieta

Triangle Sportex TSH11 15. vieta

Gislaved Ultra * Speed 16. vieta

Geriausius rezultatus testavime gavo premium klasės padangos - Michelin ir Nokian, kaip ir buvo tikėta. Tačiau ekspertus nustebino Falken, kuris parodė labai gerus rezultatus šių metų testavimuose, bendrame reitinge užėmęs trečią vietą ir aplenkęs daugumą aukštesnės kainų kategorijos konkurentus. Rezultatus užtikrino labai trumpas stabdymo kelias ant šlapio paviršiaus.  


Kaip ekspertai ir tikėjosi, labai gerus rezultatus parodė ir Contintental bei  Bridgestone padangos. Hankook ir Kumho padangos bendrame reitinge galėjo gauti aukštesnius rezultatus, bet santykinai silpnas sukibimas ant šlapio paviršiaus tai sutrukdė. Nors abi padangos testuojamą automobilį stabdė pakankamai greitai, abiems buvo problemos su akvaplaningu ir visi trys testavimo vairuotojai sakė, kad nebuvo gero valdomumo.  


Vairavimą šlapia danga optimalaus saugumo negalėjo užtikrinti Nankang ir Triangle padangos, nors ekspertai nurodė, kad paskutiniais metais Azijos gamintojų padangos tapo geresnės. Taip pat nemaloniai nustebino Gislaved padangos, kurių gamybai naudojamos Continental technologijos. Švedų prekių ženklo padangos pademonstravo labai žemus rezultatus daugumoje disciplinų, todėl bendrame reitinge užėmė paskutinę vietą. 

Testavimo kategorijos


Stabdymo ant šlapio paviršiaus, kaip jau ankščiau buvo minėta, geriausius rezultatus parodė Falken padangos, kuriomis važiuojant 80 km/h greičiu, stabdymo kelias buvo tik 26,8 metrai. Hankook, Michelin ir Pirelli buvo 27 metrai, o savo ruožtu, Vredestein, Goodyear, Bridgestone, Dunlop ir  Triangle stabdymo kelias buvo nuo 28 iki 28.5 metrų. Paskutinę vietą šioje disciplinoje užėmė Yokohama su 29.1 metrų ilgio stabdymo keliu. 


Valdomumo ant šlapio asfalto, paskutinėje vietoje buvo Gislaved, važiuojant trasoje ratą 29 sekundes.  Aukščiausias įvertinimas buvo Bridgestone ir Vredestein padangoms, kuriomis testavimo automobilis ratą galėjo apvažiuoti per 27,3 sekundes. Gerus rezultatus parodė ir Michelin, Falken, Hankook ir Dunlop padangos. 

 


Akvaplaningo bandymas buvo vykdomas važiuojant trasoje, esant dideliam vandens kiekiui ir fiksuojant greitį, prie kurio dingsta sukibimas su keliu arba prasideda akvaplaningas. Geriausi rezultatai buvo Michelin padangų, pasiekus 88,5 km/h greitį, o 16 vietą užėmė (Gislaved) su skirtumu 7,5 km/h . Goodyear akvaplaningą pasiekė  prie 86.4 km/h greičio, Dunlop ir Vredestein -  86.2 km/h, Falken -  85,1 km/h, Yokohama - 84,2 km/h, Bridgestone - 84 km/h, Pirelli - 83 km/h, Triangle - 81.6 km/h.


Ekspertai vertino ir važiavimo kokybę, skiriant taškus skalėje nuo 1 iki 10. Dauguma bandymo dalyvių gavo aukštus įvertinimus, o būtent, Bridgestone, Michelin ir Nokian gavo aukščiausius įvertinimus – 10, Continental, Goodyear ir Vredestein – 9, Dunlop, Falken, Hankook, Pirelli, Yokohama gavo įvertinimą 8. Žemiausius įvertinimus gavo Gislaved  - 3, Kumho, Nankang, Cooper ir Triangle gavo nuo 4 iki 6.

 


Važiuojant sausu asfaltu, stabdymo kelias buvo matuojamas važiuojant 90 km/h greičiu. Trumpiausias stabdymo kelias buvo Hankook, Michelin ir Vredestein padangoms – 31,8 metrai. Daugeliui modelių stabdymo kelias buvo 32 metrų ribose , ilgiausias stabdymo kelio ilgis tarp visų testo dalyvių buvo 35 metrai, kurį pasiekė trys modeliai – Triangle, Nankang ir Gislaved. Taip pat šie modeliai gavo palyginti prastus rodiklius važiavimo kokybė važiuojant sausu asfaltu kategorijoje, gaudami tik nuo 3 iki 6 taškų. Aukščiausius vertinimus šioje kategorijoje gavo Continental, antrieji pagal aukščiausią vertinimą – 9 taškus – Michelin ir Nokian. Taip pat Falken, Hankook gavo labai gerus įvertinimus, 8 taškus.


Triukšmo lygmens teste tyliausios padangos buvo Falken, Gislaved ir Cooper – įvertintos 61.9dB garsumu. Vidutiniškai, daugumai testo dalyvių garsumas buvo 62 - 63 dB ribose. Triukšmingiausios buvo tik Nankang ir Yokohama padangos. 



Galiausiai, ekonomiškumo teste geriausius rezultatus pasiekė Bridgestone, nepadidindama automobilio degalų sąnaudų. Tai yra gana tikėtinas rezultatas, nes paprastai galima pastebėti tendeciją, kad ekonomiškiausios yra tos padangos, kurių  kitose kategorijose rezultatai yra prasčiausi, ką įrodė pvz. Gislaved.  Ekonomiškos taip pat Dunlop, Goodyear, Falken ir Pirelli padangos. Neekonomiškiausios šiame testavime buvo Yokohama, kurios padidino degalų sąnaudas 5.7 %. 

Ypatybės

Padangų bandymuose  padangos testuojamos tam tikromis sąlygomis ir ekspertai jas vertina kritiškai, kelių metrų ar sekundžių skirtumas yra lemiantis. Prašome atkreipti dėmesį, kad kasdienos vairavimui rezultatų skirtumai ir daugumos kategorijų skirtumai  yra nereikšmingi. Skirtinguose testavimuose vienas ir tas pats modelis gali gauti skirtingus įvertinimus, nes skiriasi tiek automobilio, tiek testavimo vietos.


Taip pat apie padangas galima sakyti, kad jos turi būti “per vidurį”.  Gaminat padangą, neįmanoma jos pagaminti tokios, kad būtų gera visose kategorijose, todėl jei bus labai geras sukibimas ir stabdymas, tada nebus ekonomiška ir atvirkščiai. Rezultatai turi būti vertinami individualiai, atsižvelgiant į savo vairavimo stilių ir poreikius.

 

Susisiekite su mumis, ir mes surasime Tau geriausias padangas!


Ieškoti padangų

Susiję straipsniai