Atgal į naujienų sąrašą

Naujausios technologijos ir padangų keitimas

Naujausios technologijos ir padangų keitimas

Kiekvienas vairuotojas pora kartą per metus keičia padangas. Sužinok, ką reikia daryti, kad padangų keitimas nesukeltų problemų!

Padangų keitimas – ką daryti, kad gautume geriausias paslaugas?

Artėjant pavasariui, artėja ir žieminių padangų keitimas, todėl laikas pagalvoti apie vasarinių padangų įsigijimą. Į ką reikia atkreipti dėmesį, kad įsigijimas nesukeltų jokių problemų, ką specialistai gali patarti nuo savo pusės ir kokios naujausios technologijos padangų pasaulyje – apie tai toliau!

Kokios yra naujos padangų technologijos?

Kasmet technologijos eina į priekį, tobulėja ir naujovės keičia viena kitą. Tai, kas buvo madinga prieš 15 metų, dabar yra pasenę.

Naujausios 21 amžiaus padangų technologijos yra :

  • Runflat – padanga, kuri gali nuvažiuoti apie 80 km atstumą, važiuojant      mažesniu nei 80 km/h greičiu, net jeigu yra pradurta. Tą suteikia specialus vidinis padangos sluoksnis, kuris iš dalies išlaiko padangos formą, kaip išorinis sluoksnis yra pradurtas. Dar vienas pliusas – nereikalinga atsarginė padanga, nes su pažeista padanga tikrai nuvažiuosite iki serviso. Pagrindiniai minusai – sumažėjes komforto lygis, nes padangos bus daug kietesnės nei įprastos, prastesnė amortizacija, didesnis padangos svoris, didesnė kaina (apie 30 proc.) ir retai remontuojama po pažeidimo.
  • Sealinside padangos  naujausia padangų technologija. Ši padanga gali pati save suklijuoti, jei pvz. užvažiavo ant vinies. Hermetizuojanti medžiaga vidiniame padangos sluoksnyje apsilieja aplink svetimkūnį ir neleidžia orui pratekėti. Po svetimkūnio pašalinimo, hermetizuojanti medžiaga užlieja pradurtą vietą ir ją užfiksuoja . Šios technologijos dėka esant žemam slėgiui padangose ar pradūrus padangą su ne didesniu kaip 4 mm pažeidimu, jūsų mašina gali tęsti kelionę.Kol kas šios technologijos pritaikytos tik Pirelli padangoms.  
  • PNCS (Pirelli Noise Cancelling System) – padangų triukšmo slopinimo sistema Pirelli padangoms, suteikianti komfortą važiuojant. Pirelli inovacinė poliuritano kempinė sugeria vibraciją ir sumažina triukšmą 2 -3 decibelais, todėl pagerėja vairavimo komfortas. Kitiems gamintojams ši technologija šiek tiek skiriasi, pvz. Continental gamintojų žymėjimas bus ContiSilent. 
  • Padangos su ypatinga sudėtimi, kurios veikia kaip “šluota”, išstumianti vandenį iš padangos apačios, taip sumažindama akvaplaningo riziką.
  • Homologuotos padangos - specialiai pritaikytos padangos konkrečiai mašinai, kas užtikrina dinamiškesnį vairavimą - pagerina sukibimą, mažina pasipriešinimą riedėjimui ir yra tylesnės.

Ką pasirinkti paprastam vairuotojui iš šio asortimento? Už ką verta mokėti, o kas yra tik papildomas malonumas? Specialistai rekomenduoja atidžiai įvertinti savo kasdienines važiavimo sąlygas ir įpročius. Su kokia rizika susiduriate kasdien? Dažniausiai važiuojate mieste ar už miesto? Kokia tikimybė, kad važiuojant į kaimą padanga bus pradurta?

Jei reguliariai važiuoji aplankyti senelį, kuris jau metus taiso stogą (ir neretai pameta vieną kitą vinį), tada Sealinside padangos padės išspręsti situaciją, jei vinis pradurs padangą.  Priešingu atveju, jei nepameni kada paskutinį kartą buvo pradurta padanga ir kasdieninio važiavimo nesiruoši keistis, tada tau ši funkcija nėra būtina, o tik papildoma funkcija.

Kaip ekonomiškai pakeisti padangas?

Kai bus aišku, kurios iš naujausių technologijų Tau reikės, sekantis žingsnis – sukurti optimalų veiksmų algoritmą, kad padangų pakeitimas būtų ne tik paprastas, greitas, bet ir ekonomiškas.

Specialistai rekomenduoja:

1    1. Jei esate įsitikinęs, kad su konkrečiu automobiliu važiuosite dar mažiausiai 5 metus, saugos ir ekonominiu požiūriu patartina įsigyti 3 padangų ir ratlankių rinkinius:
a. Vasarines padangas – važiavimui vasarą.
b. Žiemines padangas - važiuojant žiemą.
c. Universalias padangas ("All Season", ne "M + S"!) – važiavimui rudenį ir pavasarį.

 

Padangų keitimas keturis kartus per metus užtikrins maksimalų saugumą, o kiekvienas padangų komplektas tarnaus daug ilgiau. Kalbant apie išlaidas, iš tiesų nėra jokio skirtumo – kas du metus pirkti vieną padangų komplektą (važiuojant visus metus) arba tris padangų rinkinius kas šešerius metus. Tačiau saugumo požiūriu skirtumas bus žymiai didesnis.

 

2. Keisti padangas nėra taip brangu, bet galima sutaupyti ir nemokėti už montavimą, jei nusipirksi 2 padangų komplektus su jau sumontuotais ratlankiais. Tada,  keičintis sezonui, padangas galima pakeisti patiems. Beliks nuimti senas ir uždėti naujas padangas. Greita, patogu ir jokių eilių prie servisų!

Ieškoti padangų

Susiję straipsniai